۱۳۸۸ دی ۱۹, شنبه

امام جمعه تهران ادعا کرد که افغانی ها با جنبش سبز همکاری می کنند

دومین حمله ؛ توهین ؛ اتهام و.....از مهمترین تریبون دینی مذهبی جمهوری اسلامی ایران (خطبه های نمازجمعه تهران) توسط امام جمعه تهران حجت الاسلام صدیقی به افغانی وارد گردید.

جناب امام جمعه چنین ادعا می کنند: فردي براي من نقل مي‌كرد كه در خياباني با كوكتل‌ملوتف خودروي جلويي آنها را آتش زده و سپس خودروي حامل اين شخص به ناچار به درون كوچه‌اي پناه مي‌برد، در آنجا فردي كه خيلي هم به نفع يكي از كانديداها شعار مي‌داد را مي‌گيرند.

صديقي افزود: اين فرد يك افغاني بوده و ادعا مي‌كند در برابر دريافت 200 هزار تومان اين كار را مي‌كند، اين افغاني همچنين مدعي مي‌شود فردي را كه در سوي ديگر واقعه ناظر بر كارهاي او است براي هر شعارش بايد 50 هزار تومان ديگر هم به اوبدهد. -1-


از منطق دین که خود اقای صدیقی مدعی تبلیغ آنست خدمت جناب شان یادآور میشویم

جناب حجت الاسلام شیخ کاظم صدیقی شما میدانید که مقام امام جمعه مساوی به مقام والای ولایت است،
آیا مقام ولایت که شما درجایگاه آن تکیه زده اید بادید تبعیض آمیز بامسلمانها ویا بقیه انسانها برخورد می کند؟

آیا این دیدگاه جناب شما برخواسته از یک دید برتری جویانه وتبعیض آمیز نیست ؟

بااین دید افغانی ها راافراد درجه سوم وحتی پائین ترازآن درذهن ملکوتی خود بعدا درخورد نمازگذاران القا نمی فرمایید؟

زمانیکه درشورای برنامه ریزی نماز جمعه تصمیم براین گرفتید آیا عجله نکرده اید ؟

چقدراطراف این ادعا بررسی نموده اید ؟
جناب شیخ کاظم صدیقی زمانیکه این ادعا را درخطبه نماز جمعه مطرح نمودید چقدر خدا را درنظرداشتید؟

نسبت به ادعای اول جناح منسوب به شما یک قدم جلوتر آمدید بعد ازحادثه عاشورای تهران که طرفداران جناح شما(فاتح انتخابات) راهپیمایی علیه جناح مقابل تان انجام دادید اینگونه توهین فرمودید:

در تجمع دیروز مردم ایران که برای حمایت از رهبری، ولایت فقیه و دولت جمهوری اسلامی در تهران برگزار شده بود، ویژه نامه ای توزیع شد که در پاراگراف دوم یکی از صفحات آن که با هدف استحضاء و تمسخر مخالفان دولت صورت گرفته بود چنین آمده است : "ریش پروفسوری گرچه اپیدمی شده ولی هنوز جواب میده! ریش پروفسوری با یک تی شرت سبز جلبکی کم رنگ می تونه یک کارگر افغانی رو به یک شهروند تهرانی فرهیخته بالاتر از جمشیدیه تبدیل کنه !..." -2-

اینگونه عمل کردن شما انسان را مشکوک می سازد که کمی دست پاچه هستید آیا اینطورنیست؟

با ارائه این تز، چه می خواهید انجام دهید؟
آیا میشود بااین دیدگاه برمشکلات که شما رافشارمی دهد فایق آیید ؟
آیا ایشان شخصیت سالم دارد یادرتعلیم وتربیت شان باید شک کرد؟

منابع
-1--سایت عصرایران
-2-عزرائیلیات

۹ نظر:

ناشناس گفت...

امام جمعه تهران گه خورد كه چنين نظري داد!

ع ص از اروپا گفت...

ضمن عرض سلام
هم وطن عزیز این اولین بار نیست و اخرین بار هم نخواهد بود که مارمولک های که در زیر ابای پیامبر ص پنهان شده اند ولی حرفهای متعفن شان چهره های شیطانی شان را برملا میسازد به ملت ومردم ما نوهین میکنند.
اما جای شکر برای ما این است که دیگر مردم ما وهمه ملتها بیدار شده اند ومیدانند که خامنه ای و پاچه خواران نکبتش مثل شیخ کاظم از همان طیف ابو سفیان علیه العنه اند.
معلوم است که خامنه ای و نوکران احمقش هم دین را وهم دنیارا باخته و سرمست از خوردن خون جوانان بیگناه هستند انقدر خون خورده اند که چشمهای شان را خون گرفته ومثل حیوانات درنده و گرسنه به هر کس حمله می کنند واین حمله ها مقتضای طبیعت درنده اینهاست
در اخر دعا میکنیم که اللهم الشغل الظالمین با الظا لیمن

ش ص گفت...

با صد سلام ودرود.
شیخ کاظم را من از 14 سال پیش میشناسم ایشان از طیف همان خوارج زمان امام علی ع است که تخصص در ریا وریا کاری والبته پا چه خاری و چاپلوسی دارد .
البته فراموش نکنیم که خامنه ای ودرباریان سر سپرده اش هم دنبال همین پا چه خواران بی خاصیت و بی عقل است که از سر تا پا در خدمت در بار معاویه ویزید زمان با شد و فراموش نکنیم که رسیدن به مقام امامت جمعه این احمق ثمن بخسی است برای همان چاپلوسی وپا چه خاری این شیطان ملا نما.
ولی فراموش نکنیم که خامنه ای دین داری مردم ایران را هم به استهزا گرفته وتمام مکان ها ومقام هارا پیوست دربار آلوده خود کرده چونکه بجای اینکه به لیاقت وعلمیت وتقوی امامان جمعه شود توجه شود به میزان چاپلوسی و سرسپرده گی افراد به دربار وسلطنت معاویه زمان میشود و بهمین دلیل است که روز بروز مردم از دین ودین داری زده میشود ومی دانند که دین وسیله ای شده برای استمرار دربار نشینی دربارنشینان و قدرت قدرت طلبان خدا لعنت تان کند که دین را الوده کردید.
البته هم وطن عزیز تو هین شیخ کاظم را فراموش کن بچند دلیل اول ایشان مامور است ومعذور.
توهین مقتضای طبیعت پست ایشان است .
وسیله امرار معاش این بیجاره ابله است.
 

ایرانی اصیل گفت...

باسلام
ایشان ابله است و احمق که این حرفرا زده .
ایشان انقدر نادان است که دروغگویی را هم درست یاد نگرفته است البته من به شیخ کاظم دوستانه پشنهاد میکنم که برای پیشرفت در دروغگویی چند هفته در کلاس های غیر انتفاعی مهارتهای دروغگویی که از طرف احمدی نژاد بر گزار شده شخص ایشان هم در کلاس مزبور تدریس میکند بطور جد شرکت کند .
البته برای اطلاع بیشتراین کودن نادان می نویسم که احمدی نژاد استاد درجه اول دروغ ودروغگویی در جهان است واین سمت را ایشان پنج سال است که در اختیار دارد البته برای اینکه باور تان بشود میتوانید به فلم دروغهای ایشان به سایت یوتوب مراجعه ودروغهای شاخدار ایشان را در حظور جوادی املی مشهاده کنید البته فراموش نکیند که خامنه علیل استاد ایشان است/
 

ناشناس گفت...

حالا کی قراره این پول ها رو بده؟
منم بدم نمیاد چند تا فحش گرون قیمت به این آخوندهای ارزانقیمت بدهم!

ناشناس گفت...

حالا کی قراره این پول ها رو بده؟
منم بدم نمیاد چند تا فحش گرون قیمت به این آخوندهای ارزانقیمت بدهم!

ناشناس گفت...

حالا کی قراره این پول ها رو بده؟
منم بدم نمیاد چند تا فحش گرون قیمت به این آخوندهای ارزانقیمت بدهم!

ناشناس گفت...

حالا کی قراره این پول ها رو بده؟
منم بدم نمیاد چند تا فحش گرون قیمت به این آخوندهای ارزانقیمت بدهم!

ناشناس گفت...

حالا کی قراره این پول ها رو بده؟
منم بدم نمیاد چند تا فحش گرون قیمت به این آخوندهای ارزانقیمت بدهم!